gloomy monday

Har varit en grå och tråkig dag idag.
Försökte skriva på arbetet i kreativ idéutveckling, men vet inte vad jag ska skriva riktigt. På sju sidor (!)... ibland blir man bara så trött.

Har i alla fall tränat. Var inte alls sugen innan, men nu efteråt känns det jätte skönt. Var jobbigt och jag känner mig piggare! =)

Kommer precis från soffan, där jag glatt slagit mig ned för att titta på min favorit serie: Ally McBeal. Slog på TV4+ och då är det Babyboom! Eh, nej tack.
Undra vad jag fått Ally McBeal ifrån?! Hihi.
Blir glögg, pepparkakor och nya Elle Interiör, som damp ned i brevlådan idag, istället.

145551-6

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej,

Härligt att träna igår. Fast jag känner av i armarna idag :-/

Du markerar ordet /orden som du vill länka,sedan klickar du på skapa länk där ovan bland ikonerna, den ser ut som en kedja. Kommer upp en ruta där du klistar in länken och sedan klickar du skapa, då ska det fungera.
Good luck.
Msn-adress stod ej btw. Be Krik om min, så slipper vi krångla o ge den till alla :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback