holidays are coming

Första advent idag. Jag myser. Har bakat pepparkakor och även gjort ett litet hus till tomtenissarna.

145551-2 145551-3 


Mac och jag har även tvättat bilen, ambitiöst jag vet! Hihi.


Igår tippade vi på Stryktipset och fick 13 rätt! Plötsligt händer det!
Vi vann dock "bara" 1 917 kr, för det var tydligen många som hade alla rätt. Hade vi istället haft 13 rätt förra helgen hade vi vunnit 500 000 kr.... men jag/vi är glad ändå! Sällan man vinner något bara sådär ju.

Beställde även en klänning och ett halsband från asos.com igår:

145551-7145551-8

Till priset av 480 kr (inkl. frakt på 80 kr)
Jag är mycket nöjd!
Kanske blir min nyårs-outfit? Who knows? =)


Nu blir det film och mys med min Mac.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hittade dig efter att Krik skvallrat :-P
Fin klänning du beställt, jag gillar asos skarpt. Kommer du på fredag btw till korridoren? Då ska jag inviga mitt senaste asosfynd tror jag.
Ciao.

Postat av: Emma

Yes, träning idag.
Ska vi avancera till msn också? ;-)

2006-12-04 @ 15:37:59
URL: http://petitestar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback