karlskoga i mitt hjärta

Igår kom jag hem igen efter 1 ½ vecka i kära gamla Karlskoga. Det var väldigt kul att vara hemma och hinna träffa alla lite mer ordentligt. Det var dock även skönt att komma hem till sitt eget igår, och inte vara "barn"...

Julen var mysig och fin, fick mycket bra-att-ha-saker.. dvs. inget onödigt. Jag är nöjd, även om man egentligen skulle kunna sluta med julklappar. Men det är bra att få saker man behöver nu när man är fattig student. Me like!

Nu vilar jag och min Babe upp oss i några dagar med hockey, alpint, fotboll och en o annan film innan vi drar till Karlskoga igen. Denna gång för att fira nyår med fyra andra par (vuxenpoäng till oss!!!).

Synd att Fia inte är med, blir inte riktigt samma sak då som när alla är med. Men det är vi som är avundsjuka på dig.... att fira nyår i lyx-svit på ett hotell i bankok låter ju inte helt fel!


Babe och jag var på Bergvik idag och checkade rean. Fanns inte så mycket tycker jag.... så jag hittade självklart saker det inte var rea på. Hihi, typiskt! Jag fyndade i alla fall en svart tröja/topp/linne på barnavdelningen på JC och shoppade även frank dandy linne och trosor (inga fynd, för det var ganska dyrt). Mac köpte ett par brallor från Carlings, super snygga!

I morgon blir det kanske bio -The Holiday. Ska utnyttja våra presentkort som vi fick i julklapp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback