lista

Ditt namn: Maria
Längd: 159,5 cm (för att vara exakt)
Spelar du något instrument: Nej. Spelade fiol när jag var liten. Skulle gärna lära mig spela gitarr.
Vem är snyggast: Marcus!

Vem vet mest om dig: Jag själv.
Vad vill du ha just nu: Love, peace and understanding!
Vilka sjukdomar har du: Jag är sjukdomslös.
Fobier: Att gå ut ensam sent på natten, räknas det? Lite klaustrofobisk vissa gånger.... eh, ja.

Känner du en snygg kille: Ja
Har du körkort: Jepp, har haft det i över 4 år nu.
Åsikt om jultomten: Han är snäll.
Vill du gifta dig: Ja! ♥ Någon gång i framtiden..
Tycker du att du är attraktiv: Jag tycker att jag är söt.
Din hårfärg och frisyr: Brunt, långt och slitet (alldeles för slitet)
Skolväska just nu: Svart oversized-väska

Har du glasögon: Ibland, borde nog ha dem oftare..
Hur ser din plånbok ut: Svart
Favorittv-program: Vänner, Roomservice och Ally McBeal
När ska du festa nästa gång: Juldagen, I think.
Vad köpte du senast: Kalender för 2007
Hur mycket pengar har du: Har ingen koll just nu, men i morgon får vi CSN!  =)
Hur svarar du i telefonen hemma: "Hej, det är Maria" -originellt va?!
Senast kramat: Morfar
Vem sov du hos senast: I min gamla säng hos mor och far
Stjärntecken: Firre
Ögonfärg: Grön-Blå-Grå med lite gult

Kroppsform:
Kort, inga bröst, rak, varför låter jag som en pojke?!
Kall favoritdricka: Mjölk! (den blåa då, tack)
Varm favoritdricka: Varm chocklad
Alkoholhaltig favoritdricka: Smirnoff Ice
Säger ofta: ?
Saknar du någon: Ja, pojken min o vänner
Du fikade senast: Med Anna på Rådhuscafét i Karlstad
Senast sedda film: Elf -den var söt-bra!

Hur känner du dig nu: Trött. Ska alldeles strax krypa till kojs.....
Kan du laga mat: Oftast kan jag det
Vad tycker du om fötter: Tycker de är OK så länge de inte "tar på" mig.
Är du smart: Beror på i vilket sammanhang.
Snarkar du: Hihi, nej.. men jag snackar en del i sömnen!
Har du homofob: Nej
När och varför grät du senast: Tårar rann längs mina kinder idag när jag läste om Alfons 4 år som har cancer..... så sorgligt och orättvist!

Kommentarer
Postat av: Carita

Oj, chees Disa och din kisse är väldigt lika ja.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback