morning glory

Nu är jag hemma i Karlskoga hos Mami och Papi. Det är lite ensamt här, eftersom inga kompisar kommit hem ännu... men det är tur att jag har mormor och morfar. Jag ska dit och äta vid 12.30 idag =)

Igår snöade det här!
Stora tjocka dun-flingor... Gissa vem som blev eld och lågor då?! Moi =)
Men nu är det endast en glasgata som återstår, men vad gör väl det? Det snöade ju, och det är det viktigaste.

På fredag kommer Marcus och våra katter hit. Jag saknar dem alla tre så att det gör ont!
Det ska bli så härligt att hoppa upp i Mac's famn och ruffsa honom i håret. Och säga allt det där som man kommer på när man är ifrån varandra... Jag längtar!

Ibland är man så himla dum! Och jag har så ont i magen över det.... Jag är så ledsen för hur det har varit, hur jag har varit, Bejb. Så otroligt självisk! Du är så stark, många hade lagt benen på ryggen och sprungit för längesen. Men inte du. Jag blir så rörd av din omtänksamhet och din kärlek.
Utan dig skulle jag aldrig, ALDRIG, vara där jag är idag.
Tårarna rinner längs mina kinder när jag tänker på tiden som varit..... Det enda jag vill säga nu är att jag är tillbaka, Maria är tillbaka! Maria, så som du en gång kände henne.
Det kommer att bli bättre, mycket mycket bättre. Det kommer att bli som det var innan allt jobbigt började.....

Det finns ingen som du Marcus. Du är helt otrolig!

Jag älskar Dig!


Jag som tvekat.
Jag som aldrig vågat tro
Att jag har något så obeskrivligt stort
Att du vill vara min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback