bästa helgen hittills år 2007

helgen som gick var den bästa jag upplevt under mitt 2007.
så himla nice!
London var grymt och det bästa var att vara där med K och E.

två helt underbara tjejer.
och jag glädjer mig att de är mina vänner.


såg och upplevde de flesta heta turistattraktionerna, så som:
- Big Ben
- Westmister Abbey
- Trafalgar Square
- Picadilly Circus
- Hyde Park
- Oxford street
- Buckingham Palace
- National Potrait Gallery
- British Museum

och fröken höll bara på att bli överkörd EN gång.
inte illa för att vara så förvirrad som jag är!
det var en taxi.
de tokarna kör ju som galningar.
dessutom med ratten på fel sida och på fel sida av vägen kör de också!
haha.


jag tyckte även att det var kul att se lite andra saker än bara "turistattraktioner", så som:
- Emma's korridor
- Emma's universitet
- "Bakgator" (eller ja, vad man nu ska kalla det... gator jag inte skulle ha gått på om inte E var med?)


och jag är grymt stolt över mig själv som klarat av så mycket.
så många saker som jag inte skulle ha gjort för ett halvår sedan..
känns kanon.
och jag klarar det själv!


tack E och K.
det här kommer jag leva länge på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback