kräk

idag är jag en hemmasittare.
mår kasst som fan.

jag som skulle träffa mina babes och allt ikväll ju!
buhu.
trist att sitta hemma när man vet att de har super duper kul.
men men.
så är det ibland.


jag sitter och lyssnar sönder Foo Fighters - Everlong.
helt såld på den låten.
den som inte vet vilken det är bör ta reda på det omgående!
förbannat bra låt.

jag tänker på härliga dagar i backen när jag hör den.
med brädan under fötterna och ett skönt lager med pudersnö.
jag längtar tills nästa gång det är dags.

hit ska jag till vintern:

145551-95
nice. ellerhur?! =)

i sommar kanske jag får joina snowboardens släkting lite.
dvs. wakeboard.
grymt.



i morgon kommer en stor förändring ske i mitt liv.
känns skönt.
men samtidigt lite jobbigt.
det är tur att jag har världens bästa familj och vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback