LONDON BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

London Baby!!!

(= Joey i vänner =)


efter många om och men (från min sida) har jag och Krikk nu (i onsdags) bokat en resa till London!
sweet.

den 19 april drar vi och hälsar på Emma och den 22 april kommer vi hem igen.
jag längtar!
ska bli grymt kul!!!
jag som alltid har velat åka till London =)
inte alla som har en personlig guide med sig heller, hihi.
jag kommer nog vara en tvättäkta turist.
haha.


jag kom på att jag har lite fix att fixa innan jag drar också:
-pass?
(ja, jag har ett pass. men vet inte hur länge det gäller)
-väska?
-kameran ska lämnas in för framkallning, så jag kan knäppa massa pix.
(detta är dock något som jag drar mig för, då det är en hel hög med kort på oss i kameran........)
-engelska money måste också fixas.

och så var det ju även:
-delexamination, sista delen i energi- och miljötekniken (onsdag 18 april)
-inlämningsuppgift 2 i mekaniken (brr)
-inlämningsuppgift 2 i hållfen (ännu mer brr)
-katalog till exjobben (ska iof inte vara klar, men väl veckan efter)

ja för fan, här känner man att man lever.
men det är skönt att ha andra saker att lägga fokus på.


men ja, det viktigaste är:
LONDON BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback