London here we come!!!!!!

idag åker jag och fröken K till London.
jag glädjer mig.

jag känner mig helt nipprig och kan inte vänta tills vi rullar iväg mot Nyköping och flyget!
är dock lite nervös för den där flygresan.
men det ska nog gå bra.
I hope.

det ska bli så skönt att komma bort från allt.
jag ska njuta av vareviga sekund.



igår träffade jag en gammal vän som jag inte träffat på flera år.
det kändes dock som att vi nyss träffats.
sånt gillar jag!
när man bara kan ta upp kontakten där man slutade och att det ändå känns naturligt.
sweet.
jag ska anstränga mig för att hålla kontakten med henne bättre.
hon är en person jag vill ha i mitt liv.
grym att prata med.
och verkar verkligen bry sig.
på riktigt.
dessutom har hon en skön inställning till livet och allt vad det innebär.


på söndag kommer jag tillbaka till den verklighet jag flyr nu.
men jag försöker tänka på en sak.
och det får mig att må bättre.
jag hoppas att det löser sig till veckan!
skulle vara otroligt skönt...


so long, fuckers.

Kommentarer
Postat av: j

tack för kommentaren!! klart du kan: [email protected] adda mig på msn eller maila!

Postat av: j

tack för kommentaren!=) klart du kan: [email protected] adda mig eller maila!

2007-04-19 @ 21:29:31
URL: http://jeeena.blogg.se
Postat av: j

opps=)

2007-04-19 @ 21:29:43
URL: http://jeeena.blogg.se
Postat av: julia

hoppas resan blir kanon :)

2007-04-21 @ 22:00:03
URL: http://juliaalmen.blogg.se
Postat av: Carro

Hej hoppas ni har haft det skoj och att resan och allt annat gick bra, väldigt avundsjuk! hur gör du nästa helg då? kramar

2007-04-22 @ 18:40:37
Postat av: Carro

Hej hoppas ni har haft det skoj och att resan och allt annat gick bra, väldigt avundsjuk! hur gör du nästa helg då? kramar

2007-04-22 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback