motorolja

när man har en bil.
kan det vara bra att ha olja i motorn.
det hade inte jag.
eller jo, fast bara gammal.

imorse när jag skulle åka till skolan stannar bilen mitt i en karsning?!!!??!
hallå?!
slängde i varningsblinkerserna och höll tummarna hårt för att bilen skulle starta igen, så jag kunde skynda mig in till Statiol.
efter 5 min startade bilen.
och jag körde som en gnu in till Statiol.
där handlade jag motorolja.
fyllde på hälften, efter Papi's inrådan.

när jag slängde upp motorhuven och började byta oljan tittade alla på mig som om jag var tokig.
hallå?!
har ni aldrig sett en tjej fylla på olja i en bil förut eller?!
hihi.

jag lyckades iaf.
men höll på att frysa ihjäl om mina händer!
typ.
det blåser förfärligt i Karlstad har jag märkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback