mystiskt telefonsamtal

haha.
ja, det är det minsta man kan säga.

jag har nu allvarliga funderingar på om jag är senil eller inte..... ?

hur scenariot utspelade sig:
min mobil ringer.
nummer som inte finns på min lista över kontakter.
(tvekar om jag ska svara eller inte.....svarar till slut.)
- "hej, det är maria"
- "ja hej maria, johan heter jag"
- "eeh, hej...?"
(blir lite irriterad och tänker: "vad är det för jävla försäljare nu då?")
- "jo, jag undrar om du har några mekanikböcker till salu?"
- "eh, va? ....... sitter det en lapp på idiot-tavlan om det eller?"
- "ja, jag tror det"
- "eh, jaha.... men jag har inte satt upp någon lapp?"
(i detta läget tänker jag febrilt om jag i min dumhet satt upp en lapp. men varför skulle jag ha gjort det när jag visste att jag inte klarat kursen?! hallå....?!)
- "eh, nehe......?"
- "nej, jag har inga böcker till salu. för jag ska läsa om den kursen...."
- "eh, jaha.... då har jag fått fel information då..."
- "ja, det måste du ha fått"
- "ja, okej. men du får lycka till med kursen iaf!"

haha.
riktigt fnissigt telefonsamtal.

i morgon måste jag kolla på tavlan om det sitter en lapp som JAG har skrivit där.
seriöst.
är jag senil, eller?!
det börjar bli farligt när man kommer upp i 23års-åldern, det är tydligt det.
haha.

ja.
vad ska man säga?
hur hade han johan-nissen fått mitt nummer annars då?
mycket förvirrande för min lilla (senila?) hjärna.....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Mia! Jag tror inte du är senil *skrattar*. Det var Johan i min gamla klass som ringde dig. (Han som var på festen vet du). Han messade mig igår och frågade efter ditt nummer. Sa att du hade böcker till salu. Försökte komma ihåg om du pratat med honom om det...kunde inte komma ihåg det. Men jag kanske missat det tänkte jag. Så han fick nummret. Så på den vägen är det =)

2007-04-02 @ 09:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback