free at last

idag gjorde jag min sista dag på Transcom!
iiiiihhh!
känns både ock.
väldigt skönt att sluta jobba.
att komma ifrån det där stället.
*uäck*
kommer dock sakna lite goa folk:
- Catherine
- Åsa
- Gulle
- Rosita
sköna people!
"avslutningsmiddag" i Örran på måndag, nice! :-)

dessutom kom det över mig lite att "verkligheten" drar igång igen snart..
kom lite plötsligt!
eh.
ja.
hihi ;-)
men. jag tror att det kommer bli bra.
bara jag identifierar mig med tanken! (haha)

blir till att köra hårt med tentaplugg i två veckor innan det drar igång på riktigt.
jag SKA klara det denna gången!!!!!!!!!!!
det har jag gett mig blanka fan på!
med lite jävlar-anamma går det mesta!


nu blir det prommo med finaste E i regnet.
saknat henne!
jag är glad att vi blivit vänner :-)


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback