happiness

känner mig glad.
trots tentastress.
hihi! ;-D

känns spännande att börja skolan.
lära känna lite nytt folk!
ska läsa två kurser:
- Design för det goda livet (distanskurs i Borås)
- Integrerad produktutveckling

verkar vara två roliga kurser, som även erbjuder lite utmaningar!
me like.


tenta på lördag ja.
ska köra stenhårt i morgon och på fredag.
SKA klara denna!!

sen efter tentan åker jag hem till Kga för att fira mor som fyller år i morgon.
och på söndag åker jag tillbaka hit till Karlstad igen och då tar jag med mig Katterna.
mys!


jag är dock lite orolig i magen över en sak.
men det är en "tänk om"-sak så det finns ju inte egentligen.
"tänk om" finns inte!


later.
(OBS! Andra aktiviteter på G)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback