lista

Vad blir ditt namn baklänges: Airam Nesdam.

Har du gjort en snöängel i år: inte vad jag kan minnas nej.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus: minns inte. 4 dagar kanske...?

Platt eller lockigt hår: önskar att jag hade fina lockar.

Vad gör du när det regnar: äter godis i soffan och tittar på en bra film.

Har en dröm gått i uppfyllese: hm. beror på vad för dröm som menas.. men ingen sov-dröm. nej.

Vad har du för startsida på internet: aftonbladet.

Vem ringde du senast: Mac.

Har du haft vattekoppor: ja.

Har du någon gång testat karate: nej.

Vilken mobilsingnal har du: eh, en som fanns att välja på min samsung telefon....

Minimorötter eller pommes frítes: pommes alla gånger!

Första sporten du gick på: gymnastik.

Vad längtar du mest till just nu: godis och mys.

Hur gammal har du tänkt bli: så länge jag får vara frisk blir jag gärna jättegammal.

Vilken tv-serie är bäst: vet inte. längesen jag kikade på TVn...

Kan du gå ner i spagat: vet inte. kunde förut, men antagligen inte nu.

Höga eller låga strumpor: låga.

Vad är du mest rädd för i hela världen: förlora dem jag älskar.

Har du varit kär i en kändis: eh, jo..

Läser du på baksidan av mjölkpaketen: absolut!

Röd,grön,blå eller gul mjölk: blå alla gånger!

Vad har du för färg på ditt påslakan: i Kga: vit, gul, blå, grön, orange. i Karlstad: vit med gröna blad

Vad ska du döpa dina barn till: don't know.

Sol eller snö: beror på - helst både och!

Bikini eller baddräkt: bikini, thank you very much!

Är du mörkrädd: ja, ibland.

Riktig gran eller plastgran: riktig. plast är endast tillåten om man är allergisk.

Tänt eller släckt när du ska sova: släckt.

Godaste drickan till frukost: mjölk. ibland apelsinjuice.

Senaste lästa bok: SJÄLVKÄNSLA NU!

Vem kramade du senast:  Anna.

Har du spelat tjej i en teater: ja.

Duscha eller bada: duscha. fast bada är mysigare...

Kan du ditt mobilnr utantill: jupp.

Har du tråkigt: jo, lite..

Hur tar du dej till skolan: cyklar eller går.

Sjunger du på toan: haha, mjoo ibland kanske.

Vilken färg har din jacka: svart.

Är du höjdrädd: lite, ibland.

Vad var det senaste som fick dej att skratta: minns inte.. något på kräftskivan/statt igår, I think.

Vad ska du göra nu: äta något. hungrig som en varg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback