stressed out

sort of.

mycket i mitt huvud.
bloggandet blir lidande.
men är mest skola och fix just nu.

- redovisning skissteknik
- inlämningsuppgifter mekanik
- inlogg till kurshemsidan i Borås
- inlämningsuppgift i tillverkningsteknik
- fixa hemförsäkring
- ringa CSN och fixa med mitt studiemedel
- ringa polisen om cykeln jag så mystiskt blivit bestulen från. fast min står i förrådet här på Campus 2.
  mycket märkligt, I say!
- köpa block och böcker till IPU:n
- köpa träningskort

så det är en del.
har säkert glömt något.
vissa saker lyckas man på något konstigt sätt förträna.
höhö.



jag letar efter snygga och BILLIGA höst/vinter skor.
hittade en par sjukt snygga på Scorette när jag och E var där igår.
men hallå, 999 kr?!
sugen, men ibland måste man tänka logiskt.
en RESA är faktiskt viktigare just nu! (även om den inte blir av förrens i januari ;-)
dock är jag mycket nöjd över mitt jeans-fynd.
300 kr för ett par Dieseljeans är riktigt billigt!!
jag är så nöjd så nöjd.
och jag behövde (behöver) jeans.
alla jag har är för stora.

i morgon ska jag hämta ut mina träningskläder som jag har beställt.
de har legat på Kronoparkens Tobak i en vecka.
gissa om jag varit busy, som inte ens haft tid att hämta ut dem?! ;-)
hihi.


later, folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback