work out

jag längtar tills skolan börjar så att jag kan börja träna igen!
visst hade jag väl kunnat träna i sommar också.
men att springa är ingen favorit.
och gym i "värmen", njae....
(undanflykter ;-)

nu har det nya schemat kommit till KSIF och jag har hittat en del nyheter som verkar intressanta.
så som:
- dansaerobic
- balans
- powercirkel

dessa ska jag testa på!
dessutom kommer jag gå på:
- puls styrka
- teamcycle


hoho.
jag längtar som en gnu!

skönt att komma i form igen.
och nu menar jag inte "i form" som i smal, utan styrka, smidighet, ork osv...
me like.



jag skulle dock behöva ett par nya skor.
de jag har är inte direkt bra.
hm.
får se om det finns money till det efter att jag lagt upp min budget! :-D



later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback