dagens

Outfit: Gråa mysbyxor (SOC), vit t-shirt (Sisters) och grå/brun långärmad t-shirt (H&M) (harvig med andra ord, haha)
Plats: home sweet home

Gjort: ringt en massa (jobbiga)samtal, bloggat, pluggat Energi&Miljöteknik, checkat TV:n

Planer för resten av dagen: promenad, ringa ännu fler samtal, checka alpint (?) och från koja till slott, plugg

I morgon: fix med Malin (?), plugga E&M o kanske ergonomi

Lyssnar på: Renoveringsljud samt TV:n i bakgrunden

Läser: Energifaktabok, Djävulen bär prada, bloggar

Humör: Glad!

Äter: Pizzarester från igår, apelsiner i mängder

Dricker: Grön mjölk (för de hade inte den blåa när jag handlade, suck ;-)


Kommentarer
Postat av: Emelie : )

hej klart du får skicka den om du väldigt gärna vill :D har precis skickat ett mail till lennart o frågat om vi verkligen ska ha skrivit recension på den till torsdag, hoppas ja får svar imorgon. Var på modern dans på ksif nu :D dansade jazzdans de andra gångerna men nu kan ja inte på onsdag så då testade ja på modernt. shit de va kul:D kram
[email protected]

Postat av: Emelie

Hej, jag kanske kan få låna boken ändå? Eller har du lånat ut den till någon annan redan? Ska du till universitetet imorgon? Jag kan åka dit om du är där... Du kanske kan smsa mig för jag kanske inte har tillgång till dator hela kvällen. 0703764428. Vore så snällt. Lovar i så fall att vara rädd om den och att du ska få den tillbaka. Skulle ha lämnat tillbaka låneboken idag men det känns lite långt (1,7mil*2) fram o tillbaka för att lämna en bok... Tack o kram

2007-02-06 @ 15:25:59
URL: http://carlssonemelie.blogg.se
Postat av: Sofia B

Hej Ängel! Ska till Kga den 16 feb, skulle vara så kul om du var där då så vi för en gångs skulle kunde sammanstråla! Kram

2007-02-06 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback