dagens

Outfit: Svarta jeans (Zoul, MQ), vit t-shirt (H&M), grå farfarskofta (Gina Tricot) och min röda favorit-snusnäsduk (och ja, jag vet att det heter nusnäsduk, men snus är mycket sötare ;-)
Plats: uni och hemma

Gjort: tentat ergonomi, ringt och fixat så att vi fått vatten igen (det är ingen hit att inte ha tillgång till vatten har jag märkt)

Planer för resten av dagen: ingenting, ska göra minsta möjliga och vara en riktig latkorv!

I morgon: fixa till mitt och Malins projekt, träna, kika på "Hella Africa"

Lyssnar på: TV:n i bakgrunden

Läser: Bloggar

Humör: Bra, men hjärnan är slö

Äter: Goda mackor med skinka, räkor och gurka. Ikväll blir det något med köttfärs!

Dricker: Ett halv glad cocacola är allt hittills. (svårt att dricka utan vatten och inget annat finnes hemma...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback