driving one of your cars

Yes.
Nyss när jag skjutsade Mac till en vän var vi ytterst nära på att krocka.
Vissa människor borde inte få ha körkort!
Jag kör och har precis kommit upp på Kronoparken när en brutta ska svänga över mitt körfält och bara KÖR, hallå?! Tur att man inte har huvudet under armen sådana gånger... jag slängde mig på bromsen!! Letade febrilt efter tutan, men den sitter inte på samma ställe på denna bil som på golfen.. så hann inte tuta. Typiskt!  Körde vidare med hjärtat bultande i 150 typ..

Dock gött att veta att man REAGERAR utan att tänka i sådana situationer!
Hade jag inte gjort det så hade jag inte suttit här... utan säkerligen varit kvar uppe på Kronoparken och pratat med polisen...


Idag har vi varit inne på en snabbvisit i Karlskoga. Pappa hjälpte oss att montera en ny ljuddämpare på bilen, så nu har vi ingen rally-bil längre! ;-)
Mamma och jag tvättade lite tvätt som vi hade med oss och så fick vi mat + fika.
Det var kul att träffa dem!
Mormor och morfar kom förbi en snabbis så jag hann krama dem =)
Besöket i Kga är Dagens Hallelujahmoment.


Kvällen ikväll spenderar jag själv hemma med katterna...
Blev bjuden på en fest i sista stunden, men ballade ur. Men jag vill ju så gärna.
Kommer utan tvekan att gråta en skvätt snart. Varför är det så svårt att våga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback