get a grip

Jaha, så var det söndag igen.. Ingen söndagsångest idag -BRA! Men väl "ångest" över att bilhelvetet krånglar... Vi har i princip ingen fläkt i bilen så det blir imma och is på insidan och det är inte så nice, you get the picture. Underbart, verkligen..
Och jag som skulle till Karlskoga i helgen och allt! B ska dit och jag hade bestämt träff med henne... men nu vet jag inte hur det blir... jag vågar inte åka buss.. Jag gråter inombords.
Jag håller tummarna för att bilen ska vara fixad till på fredag! Men Helmia är ju inte kända för att vara snabba... SUCK.

Och det kära people är dagens i-landsproblem.
Men det känns ledsamt om jag inte kommer till Karlskoga i helgen. Jag är självklart medveten om att busseriet INTE är farligt, men de som inte vet hur jag mått förstår inte... Hoppas VERKLIGEN att det löser sig på ett eller annat sätt!


I helgen har jag inte gjort ett dugg, förutom att Helena var här i fredags och käkade Taco och kikade på Let's Dance (överskattat program i mina ögon).
Jag måste verkligen ta tag i mig själv och sätta igång med skolarbetet! Jag har 14 självporträtt att skissa till på torsdag, och jag har inte börjat ännu. Jag måste tentaplugga, för jag har tenta i ergonomin 21:a och jag måste fixa en hel (mandel)MASSA till mitt och Malins projekt.. Utöver detta ska jag gärna hinna träna, äta, sova och tvätta under veckan. Ge mig fler timmar på dygnet någon?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback