grattis för fan

idag fyller jag 23 år. hurra!

och jag inleder dagen med att inte kunna sova. lyckades somna tillslut, men vaknade av att Mac rörde sig häftigt i sömnen. gah. inte mycket annat att göra att än kliva upp. ska lägga mig och sussa framför TV:n. ta en dusch vid 8 och sen krypa ner i sängen en sväng igen....

jag som alltid brukar tyckta om att fylla år, känner mig inte lika glad denna dag.
beror inte på åldersnoja eller något sånt fjantigt. känner mig ung! 23 år, vad är väl det? ser dessutom ut som 17, haha! (det är sant. får ALLTID visa leg vart jag än är och det är många som tror att min tre år yngre lillasyster är min storasyster! ja, jag säger då det....)
detta är nog min tråkigaste födelsedag någonsin. börjar som sagt dagen med att inte kunna sova, ska fortsätta med att plugga innan jag vid 15 ska till Malin och bli bjuden på fika (som i och för sig ska bli väldigt kul!), sedan träna (som också ska bli kul. skönt att ta ut sig) och sedan hem och laga någon god mat till mig själv och titta på något taskigt TV-program.
jihaa, what a day!

Kommentarer
Postat av: n

grattis!

2007-02-27 @ 13:39:51
Postat av: Kristin K

Måste såklart säga Grattis på din 23 års dag Mia. Ännu ett år äldre =) Tycker också mycket om att fylla år, inte endast för att man får paket utan för att det verkligen är ens egen dag. Kommer i alla fall tänka att idag är din dag. Johan hälsar också och gratulerar. kramar / Kicki

Postat av: Emma

Grattis. Och jag tycker inte att det är fjantigt att ha åldernoja what so ever!
/Emma

2007-02-27 @ 20:11:01
URL: http://petitestar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback