inte min dag

nej, det känns verkligen inte som min födelsedag idag!

jag har fixat massa skol-fix. t.ex. så har jag fixat så att jag får läsa om mekaniken och hållfen, utan att behöva krångla när dessa kurser startar. har även anmält mig till sommarkursen -designprocessen med praktisk tillämpning- och även checkat vad jag ska läsa i höst. funderar då på att läsa en distanskurs i borås samtidigt som IPU:n (förutsatt att jag kommer in på IPU:n, annars blir det jobb). Funderar även på om jag ska klämma till och läsa en kurs i tekniskengelska också. frågan är bara om jag orkar det?
det får ju liksom inte bli för mycket igen. ingen hit!

jag har anmält mig till en omtenta också. den 27/3 så skriver jag omtenta i -metaller och polymerer i konstruktionstillämpningar- (och nej, de hittade inget kortare namn på kursen! ;-)

jag har även pluggat lite till min tenta i -energi- & miljöteknik, grundkurs- som jag läser om på distans.
de kurserna jag läser/ska läsa om är från VT-05. det var då jag mådde som sämst.


förresten. är det någon som vet varför de har gjort om så att man nu får 60p på ett läsår istället för 40p?
läste någonstans att det hade något med Bolognaprocessen att göra.... (?)
märkligt att man får mer poäng för samma kurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback