lista i natten

Jag har:

(x)
Snott den här listan från nån -minns inte vem dock
(x) Varit full
(   ) Hånglat med någon av samma kön
(x) Varit kär
(x) Haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) Hånglat med en främling
(   ) skolkat
(   ) rökt en cigarett
(x) skärt mej
(   ) varit hög
(x) Ätit ett äpple
(   ) Fått sparken -bara sagt upp mig
(   ) Rymt från dagis
(x) Kollat på OC
(x) Ljugit för en kompis
(   ) Varit kär i en lärare (tränare)
(   ) Sett någon dö (inte på TV) -nej, som tur är!
(   ) Åkt släde
(   ) Kört bil onykter
(   ) Sett en del av mej själv brinna
(   ) Ätit sushi
(x) Åkt snowboard
(   ) Varit i ett våldsamt förhållande
(x) Tagit smärtstillande
(   ) Använt falskt id
(   ) Varit med i en jordbävning
(x) Rört en orm
(   ) Blivit rånad
(   ) Blivit avstängd från skolan
(   ) Varit i en crossolycka
(x) Känt mej som en utstött
(x) Varit vittne till ett brott
(x) Bajsat
(   ) Varit besatt av post-it lappar
(x) Varit på andra sidan landet -beror väl kanske lite på vad andra sidan är, men ändå ;-)
(   ) Känt som om du håller på att dö
(x) Busringt
(   ) Förstört en fest
(x) Åkt rullskridskor
(   ) Haft sex med en apa
(x) Fastnat med tungan i metall -inte så intelligent, I know.
(   ) Byggt en kärra
(x) Inte duschat på en vecka -ja, jag VET. men vad tusan, ibland får man vara äcklig! så det så.
(x) Haft en träkoja
(   ) Trott på andar
(   ) Brutit ett ben
(   ) Brutit en arm
(x) Haft en Britney Spears skiva
(   ) Haft en Britney Spears tröja
(   ) Flörtat med minst 7 pers på Internet
(x) Färgat håret
(x) Legat på sjukhus
(   ) Ridit på en kamel
(x) Ridit på en häst
(x) Ridit på en elefant
(   ) Ridit på en åsna
(x) Svimmat
(   ) Supit tills du blivit medvetslös
(x) Är tillsammans med någon
(   ) Hoppat fallskärm
(   ) Åkt vattenskidor
(x) Blivit jagad av en främmande människa -på Kos, med Cissi. Och det var typ 8 svettiga greker. Creepy.
(x) Åkt fritt fall
(   ) Slagit en vuxen
(   ) Slagit ett barn
(x) Slagit en kompis -fast bara på skoj, såklart!
(   ) Slagit en släkting
(   ) Slagit en lärare
(   ) Sparkat en lärare mellan benen
(   ) Bilat genom ett helt land -har i och för sig åkt buss genom Tyskland till Paris..
(x) Har gifta föräldrar
(   ) Har ingen pappa
(   ) Varit i Thailand
(x) Cyklat omkull
(x) Varit kär i en av mina Internetkompisar
(x) Flygit
(x) Älskar eller saknar någon just nu
(x) Legat på rygg å sett molnen flyga förbi
(x) Gjort en snöängel
(x) Byggt ett sandslott
(x) Hoppat i en vattenpöl
(x) Lekt utklädd
(x) Hoppat i en lövhög
(x) Fuskat när jag spelat spel
(x) Varit ensam
(   ) Somnat i skolan
(x) Tittat på en solnedgång
(x) Sovit under stjärnorna
(x) Blivit kittlad
(x) Blivit missförstådd
(x) Vunnit en tävling
(x) Gått mot rött
(x) Haft kramp
(   ) Ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) Dansat i månljus
(x) Hatat mitt utseende
(x) Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna -lovely.
(x) Varit vilse
(x) Simmat i havet
(x) Gråtit mej själv till sömns
(x) Lekt tjuv å polis
(   ) Sjungit karaoke
(?) Gjort något med mej själv som jag inte borde gjort
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x) Dansat i regn
(x) Skrivit ett brev till tomten
(x) Tittat på en solnedgång med någon som jag bryr mej om
(x) Blåst bubblor
(x) Gjort upp en eld på en strand
(x) Fått en önskan uppfylld
(x) Burit pärlor
(   ) Hoppat från en bro
(   ) Ätit Hund/Kattmat
(x) Kysst en spegel
(x) Sjungit i duschen -all the time.
(x) Burit en svart klänning
(   ) Drömt att ja var gift med någon
(x) Limmat fast min hand i något -min andra hand. och ja, jag VET.. intelligensnivån är inte hög!
(   ) Pussat en fisk
(x) Suttit på ett tak
(x) Skrikit så ja inte fått luft
(   ) Pratat i telefon mer än sex timmar i streck
(x) Stannat uppe hela natten
(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) Klättrat i träd
(   ) Är inte rädd för att titta på skräckfilm ensam -hoho, vem är INTE rädd??!!!
(x) Blivit puttad i vattnet med kläderna på
(x) Vart ute hela natten
(x) Fångat en fjäril
(x) Skrattat så mycket att ja grät
(x) Skrattat så mycket att ja inte fått luft
(x) Gråtit så mycket att ja skrattade
(x) Fuskat på ett prov
(x) Glömt någons namn
(x) Sovit naken
(x) Pratat med en främling i mer än fem minuter
(   ) Spottat på någon ja ogillat
(x) Varit svartsjuk
(   ) Ramlat ner i en brunn -som tur är inte. fy vad läskigt!
(x) Skämt ut mej -o ja! ofta
(   ) Snattat från en affär
(   ) Hatat min bästa vän
(x) Älskar alla mina kompisar
(x) Svarat ärligt på alla dessa frågor

Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback