lista

Bjuder på en lista igen. Jag tycker det är kul iaf! ;-)


BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: jepp.
Gnälla: jo, det gör jag allt. inte lika mycket som förut dock.
Sova: självklart.
Ha ångest: ibland, men inte lika ofta som förut som tur är.
Skada dig själv med flit: aldrig i livet!
Ta mediciner du inte borde ta: verkligen inte.
Vilja dö: nej, jag är nöjd med att leva.
Drömma mardrömmar: inte så ofta, men det händer.
Klä dig i svart: jag gillar svart, men det är inget jag gör av speciella själ.
Gå till kyrkan: nej. bara när jag konfirmerade mig.
Gå i skolan: yes.
Röka: absolut inte.
Ljuga: ja, en vit lögn här och där.
Hata folk: hatar inte, ogillar bara.
Lita på folk: litar på de närmaste

VEM :
Saknar du: vänner i andra städer, familjen
Vill du döda: ingen, hallå?!
Rörde dig sist: mac.
Vill du slå: ingen
Kysste dig sist: babe för kanske 10 min sedan.
Vill du kittla: mac. för han blir som ett litet barn då ;-)
Kramade du sist: babe.
Vill du prata med: många.
Skrek du på sist: babe.
Vill du vara som: mig själv?
Sårade dig sist: kommer faktiskt inte ihåg.
Vill du bli galet full med: gänget. hahaha. eller inte, vi kan ha sjukt kul ändå!
Gjorde dig riktigt glad senast: marcus.
Fick du sms från senast: tele2. haha.
Ringde dig senast: marcus.
Är vackrast på jorden: min babe.

HAR DU :
För många vänner: nej.
Förföljelsemani: eh, nej?
Tvångstankar: Nja, nee...
Någon annan psykisk sjukdom: nej.
Någon fysisk sjukdom: nix.
Någon skada: nej.
Färgat håret: jupp.
Brutit några ben: faktiskt inte.
Några piercings: i öronen. tre stycken.
Egen dator: ja, en bärbar som jag fick när jag fyllde 20.
Bra självförtroende: mja.... börjar bli bättre dock.
Kysst någon: yes box.
Haft sex: jo.
Köpt kondomer: haha, ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej.
Bjudit ut någon: ja. frågade mac om han ville spela badminton innan vi blev tillsammans.
Varit kär: ja.
Dumpat någon: nej.
Blivit dumpad: nej. (för det räknas väl inte om man inte var tillsammans?)
Velat vara otrogen: nej nej.
Varit otrogen: aldrig i livet!
Lämnat landet: vadå lämnat? jag har varit på semester utomlands.....
Rymt hemifrån: aldrig.
Tuttat eld på nått: nej.
Gjort något olagligt: hm. jag vet inte. något kanske, men inga större bedrifter inte. tycker inte det är coolt.

HUR :
Svarar du i telefonen: "hej det är maria", "hallå?" eller "heeeeeej beeejbiiii"
Fördriver du tiden: pluggar, tränar, tittar på TV, sitter vid datorn, umgås med babe, vänner, familj
Mycket pengar har du: haha. mycket? är student ja...
Tjänar du pengar: nej, bara på sommaren.
Ofta Bäddar du sängen: oj, inte så ofta...
Ofta diskar du: varannan dag typ.
Ofta städar du: en gång i veckan ungefär.
Många stör du dig på: inte så många.
Ofta träffar du din familj: inte jätte ofta. men pratar med den i telen minst en gång i veckan.


TROR DU :
Att du kommer bli något: jag hoppas att jag blir någon form av designer.
På rymdvarelser: nej, jag tror inte det åtminstånde...
Att folk tycker om dig:  vet att mina vänner/min familj gör det iaf och det är det viktigaste.
På ett liv efter detta: nja, gjorde det förut. men nu vet jag inte.
Att fiskar kan tänka: ja, varför inte?
Att du kommer leva länge: hoppas jag på.

VÄLJ :
Katt eller hund: katt.
Vit eller svart: vit.
Varmt eller kallt: berorsingpå.
Vatten eller land: land.
Telefon eller internet: måste nog säga internet. har blivit dålig på att snacka i telen.
Musik eller tystnad: musik.
Bok eller film: båda.
Leva eller dö: men hallå?! leva såklart!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback