nameday

hihi.
ja, jag har namnsdag idag ;-)

men dagen är inte roligare för det.
fortfarande krasslig.
känner mig ensam.
och till råga på allt så har jag snowboard-abstinens!
ja, man kan ju bli crazy för mindre. ha.

det är tur att jag kanske ska till Sunne med Krikk på söndag. annars skulle jag nog inte stå ut! men det är förstås bara om jag är frisk..... hoppas hoppas!


idag fick vi reda på vad vårt projekt i ergonomi kursen kommer vara. eller, ja. vi visste att vi skulle ut till olika arbetsplatser för att studera dem ur ergonomisk synvinkel, men vi visste inte till vilken arbetsplats vi skulle. jag och min grupp ska besöka en frisör. intressant! det ser jag fram emot.

annars försöker jag fixa till min och Malins affisch i photoshop, vilket inte är det lättaste. det är svårt när man inte kan och då får jag så dåligt tålamod. jag vill liksom kunna allt på en gång, för det är mycket roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback