pyton

ja, det är vad jag mår.
precis när jag trodde att detta var den värsta födelsedagen någonsin, ja.. då blir den ännu lite sämre! helt hysteriskt underbart. verkligen!

nu missar jag ju fikat hos Malin och jag kan inte träna heller.
såhär förtjänar man inte att må på sin dag!
ensam och eländig.

och det är dagens I-landsproblem. javisst!!


har fått en hel hög med söta sms, från: Amanda, Carro, Sofia, Svärmor, Malin och Sofia =)
och ett vykort damp ned i mitt brevinkast från: Anna, Ella-lillis och Sofia (Bengan) =)
nyss ringde pappa också. söt han är! han var ute och gick med några gubbar och kom på att han skulle ringa sa han, hihi.

dagen började med att Marcus väckte mig med paket och goda Napoleonbakelser som han hade lyckats gömma för mig. Sötis! Jag fick en tunika och en tröja från Gina Tricot (som jag förvisso var med när han köpte, men ändå =) Jag ska även få ett halsband från
m925 och så något som är hemligt.
han är nästan förlåten för att han måste vara i skolan heeeela dagen ;-)

fina människor jag har omkring mig! det betyder allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback