thank god it's friday

eller kanske inte ändå.

jag är uppe tidigt idag, gick upp redan 8.15. nu kan man ju fråga sig varför jag i hela fridens namn gör det när jag kan sova hur länge jag vill. jo, jag har något som kallas två katter och de tyckte nog att det var dags för mig att gå upp då för de bråkade som andra dårar! (de jagade varandra genom heeeeela sovrummet och flög fram över sängen o dyl. lätt att sova då, svar nej)

just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10.00 så att apoteket ska öppna.. jag ska nämligen spatsera dit och köpa min ansiktskräm som är slut och som jag inte kan leva utan. eller ja, det var väl kanske en smärre överdrift. leva utan den kan jag, men då ser mitt ansikte återigen ut som de finska skogarna. och det gillar jag inte! ha.

Mac har lämnat in bilen nu på morgonkvisten och de sa att de inte trodde att den skulle bli klar idag. och om så blir fallet vet jag en som kommer böla i eftermiddag =moi!  inte för att det är ett dugg synd om mig egentligen, utan för att jag inte kommer kunna träffa min vän eftersom jag är så himla patetisk och inte vågar åka buss i en timme. ja, man blir ju trött på vissa saker ibland...
men jag ska inte ta ut något i förskott. ska leva i tron om att jag kommer kunna åka in. kommer dock bli sjukt besviken om det visar sig att jag inte kan det.


när jag loggade in här nu i morse så upptäckte jag en urgullig kommentar från Anna! Den värmde gott i hjärtat och jag tog till mig varje ord. hoppas att vi ses snart fröken!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Kul att du gillade klänningarna. Jag har sålt de andra två tunikorna som jag hade på bild. De två nya kommer ut till butiken i helgen om du vill kika på dom. Misty har vänt och det går åt någorlunda rätt håll men man måste fortsätta att hoppas. På söndag blir det sthlm och de ska bli såå kul. Hoppas du får en bra helg och att du får tag på krämen.
Kram Therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback