Tjejsnack v.7

Alla Hjärtans Dag    -bättre sent än aldrig ;-)

Vad har du för planer för Alla hjärtans Dag?
Hade inga planer. Mac var i skolan till 21 och jag var hemma o sjuk. Hade dock förberett ett litet kort och en liten present, i form av en bok som jag visste att han ville ha +nya underkläder. Jag fick den störta och finaste rosen jag någonsin sett av ett blombud och sen när han kom hem åkte vi och hämtade Kina-mat och checkade film.

Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans Dag, i så fall vad och till vilka?
Jag brukar köpa något till min Babe. Oftast något litet kort och en present, dock inget storslaget. Ibland skickar jag vykort till mina vänner, men i år fick alla nöja sig med ett elektroniskt kort via mail.

Hur ser din Drömdate ut?
Jag vill bli bortrövad. Allt ska vara planerat i minsta detalj. Inget överflott för det blir jobbigt, men en heldag med mysiga aktiviteter och bus :-)

Bästa Alla hjärtans Dag minnet?
Haha, ja.. vi brukar inte fira den dagen något speciellt egentligen jag o min Babe och innan oss kände jag mig bara ensam och eländig på denna dag. Kommer inte ens ihåg vad vi gjort föregående 6 år?

Vem skulle du vilja ge ett speciellt Hjärta till i år? (Vem som helst som behöver extra Kärlek)
Min lillasyster som är i Sälen. För jag saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback