att-fördriva-tiden-med-lista

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
 Jag själv och Mac
Såg dig gråta: Mac eller Krikk
Fick dig att gråta: Vet inte?
Du gick på bio med: Marcus (Vi såg The Holiday, vilken rekommenderas!)
Du gick på stan med: Krikk i Karlskoga
Skällde på dig: Mac, I think.
Skickade ett e-mail till dig: Fia, med uppdateringar från sin Thailand-resa

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Ja, men bara på skoj. Py och Jamas är ena riktiga bråkstakar! ;-)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej
Hånglat med en kändis: Haha, nej nej.


EXTRA STUFF:

Tar du droger: Har aldrig och kommer aldrig, varför liksom?
Dricker du: Ja; juice, saft, dricka, vatten, bubbelvatten, alkohol ibland och MJÖLK
Vad är du mest rädd för: Var rädd för mycket, men finns inte tid att vara rädd för allt.
Vilka kläder sover du i: oftast pyjamasbrallor o linne
Vart vill du gifta dig: vet inte, tar det när det är aktuellt
Vem hatar du verkligen: hatar ingen
Varit kär: Ja
Kör du bil: Yes
Har du ett jobb: Nej, jag är fattig student
Gillar du att ha folk omkring dig: börjar gilla det igen, mys!
Är du ett hälsofreak: Hm, nej. Men försöker träna ca. 3 gånger/vecka


STUFF:

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Jao.....eller kär kanske är att ta i.
Är du ensam nu: Hemma? Isf: Nej, Mac o kissisarna är också hemma.
Låtar som fastnar i ditt huvud: hm.... Just nu: Mary - Lisa Miskovsky
Vill du gifta dig: Ja, någon gång i framtiden
Vill du ha barn: Ja


FAVORIT:

Rum i huset: bor i lägenhet, men tror det är sovrummet
Typ av musik: Rock och Pop
Parfym: Ralph by Ralph Lauren
Månad: alla har sin charm!
Sten: Höga "berget" bakom vårt hus i Kga


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja, present till Marcus och godis till mig
Sjungit: nej
Sagt "Jag Älskar Dig": nej
Träffat någon ny person: eeh, vadå ny? Nej....?
Saknat någon: ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja


SENASTE:

Låt du hörde: Dance with you - Live
Film du såg: The Guardian
Drink du köpte: oj, det var längesen! Piggelin kanske?
Sak du stal: jag stjäl inte
Mat du åt: McD
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig ätit en 7-eleven korv....


FÖRSTA:

första onlinenick: oj, det minns jag inte. Första jag minns är: MiaMaria84
första begravning: Gammel-Farmor
första kreditkort: har inte haft något
första fiende: har inga fiender
första stora resa: Kreta


FAVORIT:

favoritband: Oj, finns så många bra! Men just nu: Lisa Miskovsky -she's cool!
favoritmat: Symöteslåda
favoritspel: Alfapet, TP
favoritmärke: Gillar Diesel bl.a
favoritsyssla: pyssla


SENASTE:

senaste stora bilresa: Sälen i våras kanske? (52 mil t.o.r. om det räknas)
senaste stora bussresa: Oj, var längesen så minns inte. Men Paris är den största iaf.
senaste gången du grät: Jag minns inte exakt när det var
senaste dryck: Cola
senaste telefonsamtal: Mami
senaste tv-program: Bygglov
senaste dusch: igår kväll
senaste inköpta skor: Svarta lågskor med spänne i början av hösten
senaste irritation: Att varje dag vakna till borrljud, kl. 07.00 (renovering av vårt hyreshus)
senaste läsk: Cola
senaste glass: Vaniljglass förra veckan när jag hade ont i halsen
senaste skjortan du haft på dig: Vit, vanlig, enkel

Ja, något ska man ju roa sig med, haha! ;-)

Lånade denna listan från
citronlime.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback