godmorgon världen

vet inte om jag är riktigt vaken än dock. vaknade med ett ryck 07.00 utav inte mindre än två olika borrljud denna morgon, how lovely. sedan är det näst intill omöjligt att somna om... och med tanke på att jag hade en sån där kan-inte-sova-natt i natt och somnade cirkus 04.00 så är jag inte yber pigg. nej.

planerna för dagen är i alla fall som följer:
- plugga
- diska
- fixa gardinerna till vardagsrummet (lägga upp dem)
- spatsera och hämta ut mitt mystiska paket på posten
- O.C 20.00

ja, roligare har man ju haft. haha.

måste nog ta mig i kragen och skicka in lite ansökningar om sommar/extra jobb också...


Heal the world - Michael Jackson
Otroligt fin låt!
Ska lyssna på den och mysa med missarna nu. Kanske sova lite också ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback