insomnia

Inte riktigt kanske....
Men jag kan verkligen inte sova! Blir galen.
Känns ju extra bra när jag har tenta 8.15 i morgon...... aaaah!
Lite "panik" nu över att jag inte kan somna och då blir det ju bara ännu svårare! Typiskt.

Är verkligen trött dock och sjuk. Då borde man ju inte ha så svårt för att sova?
Verkligen konstigt.

Börjar bli lite orolig för att jag inte ska orka upp till tentan i morgon, eller försova mig eller något annat knas. Hihi, så himla typsikt att det ska bli såhär precis idag/natt!
Kan inte göra något annat än att skratta åt det, varför bli irriterad liksom? Ja, visst.. det är super jobbigt att inte kunna sova och veta att man ska skriva tenta i morgon... men å andra sidan, det är bara en tenta! Inget värre än så... inte hela världen. Visst är det jobbigt när man har pluggat, men det finns faktiskt saker som är v iktigare.
För ett år sedan hade jag tyckt att samma senario var super jobbigt, men inte nu. Som sagt, det är bara en tenta.


Kanske ska försöka mig på att räkna får.... -Funkar det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback