lovely monday

Idag är fröken GLAD!

Jag gick upp tidigt idag, 9.00 (ja, allt är ju relativt ;-) och fixade matlåda till Mac som skulle iväg till skolan. Lagade lite extra så jag fick två och han två... Ibland är man en toppen-flickvän! ;-)

Har haft en skön lunch + eftermiddag på stan med gulliga Anna. Åh, det var så kul att träffa dig! =)

Jag shoppade loss på ett rouge och en foundation från
make up store, och ja det var svindyrt. Men vad tusan, ibland måste man unna sig bra saker av kvalitet! Jag planerar att dessa produkter ska räcka i flera år, hihi. Jag köpte också två borstar, men de gick jag med svansen mellan benen och lämnade tillbaka en halvtimme senare. Naiva Maria funderade ett tag på hur det kunde bli så himla dyrt, tittade på kvittot och höll på att tupppa av! Jag hade köpt två borstar för 390 kr!!!!!!!!!! Eh, hehe... ja, sminket var ju inte heller billigt... men någon måtta får det vara! Gick till H&M och köpte samma saker för 55 kr, lite mer lagomt ;-)
Såhär i efterhand kan jag skratta lite åt att jag är så himla naiv och blåögd ibland! =)

När Anna och jag skilts åt så skuttade jag in på Åhléns och där hittade jag en jätte söt oversize t-shirt/tröja i duvblått. Jag är jätte nöjd! Passar både till sommaren och även att ha nu =) Sånt är bra, för jag gillar egentligen inte att ha kläder man inte vill använda året om.... Det är förstås svårt, men ändå ;-)


Hallelujahmoments
Eftermiddagen fick mig att vilja starta Dagens hallelujahmoment i den här bloggen.
Inte för att Kishti tapetserar mina väggar, utan för att jag diggar uttrycket och innebörden av det.
Varje dag måste innehålla minst ett sådant tillfälle, right? I olika storhetsgrad såklart, men det finns ALLTID något att vara glad åt! =)

Dagens Hallelujahmoment:

145551-67

Min promenad till och från stan längs älven. Otroligt vackert! Sämre promenadväg kan man ju ha! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej du!
Tank som sa att man far skamma bort sig ibland med dyrare smink. Man ska ju ha det en langre tid sedan. Jag har ocksa investerat i smink, I.d bare ecsentials. Me like. Jag ar avsi pa Sverige och snon en smula.
Ha det fint!
/Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback