magknip

Ja, det är vad jag får när jag läser om alla djur, som upphittats i min hemstad med omnejd, på aftonbladet.se. De är antingen misshandlade, vanvårdade eller utslängda.... i vissa fall alltihop. Åh, det knyter sig verkligen i maggropen... Jag vill bara ta hem allihop till mig och ge dem kärlek. Klappa dem och säga att det är bra nu...

Jag vill ta hand om en katt från ett katthem i framtiden. En kompis till Py och Jamas.
Tyvärr så har vi det trångt för katterna som det är redan i vår lägenhet, så det är inte att tänka på nu....

Det jag kan göra nu är att bli medlem i föreningen som drivs av riktiga eldsjälar och skänka en slant så de kan fortsätta sitt underbara arbete.
På djurskyddet här i stan tar de främst hand om katter, men även andra djur.


En liten bild på våra busänglar när de precis flyttat hem till oss:

145551-65
Så bedårande söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback