nervös

I morgon är det kursstart och ja, jag är nervös.... Inte för att det är kusstart, utan för att behöva träffa vissa personer. De som gör mig liten som en myra och osynlig.... de som får mig att vända mig in i mig själv.


Jag vill sova, men kan inte somna. Hjärtat bultar i halsgropen.... Hur kommer det vara i morgon?

Jag hatar att jag inte kan hindra dem från att påverka mig på det här sättet.


Det är tur att jag har mina änglar utan vingar. Annars vet jag inte hur jag skulle orka.


Tio veckor, det är bara tio veckor..... Ytterligare tio veckor av mitt liv, men sen är det förhoppningsvis slut.

Jag som hade börjat känna mig så stark!
Men jag ska orka. Med eller utan mitt självförtroende. Tio veckor till utan självförtroende, är ingenting mot vad jag redan har tagit mig igenom...

Ska plugga lite till tentan på onsdag nu. Kan lika gärna göra lite nytta när jag ändå är uppe....

Natti!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att dagen gick bra.
/Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback