nytt år -nya möjligheter

Välkommen 2007!

Jag hade en toppen-bra nyårsafton, kunde inte ha varit mycket bättre!
Jag kunde slappna av och verkligen njuta av sällskapet, vilket känns förträffligt.
Tack till Krikk och Petter, vårat värdpar för kvällen!

Två bilder från nyårskvällen:

145551-32
Nyårsbabesen

145551-34
Jag och min man

Jag har en bra känsla för detta år! =)


Hittills har inte mycket uträttats under 2007. Har mest slappat. Gått och lagt min runt 03 och upp 12.30, men det är sååå skönt att bara kunna slappna av och inte tänka och oroa sig!! Var så längesen.
Dock har mitt tentaplugg blivit lidande... men har tagit tag i det litegrann idag och bättre blir det i morgon. Finns annat som är viktigare en en uschlig tenta i mekanik! Faktiskt.

Marcus och jag var på bio ikväll. Vi såg The Holiday som var mycket bra! (T.o.m. Mac tyckte det, trots att det var en tjejfilm. Betyget: "Bästa tjejfilm jag sett" ifrån honom är inte dåligt! ;-)
Var väldigt mysigt att gå på bio. Får bli snart igen! (Och då någon killfilm, iaf om M får bestämma. hihi)

Träffade tre gamla rävar från Kga på bion också, vilket var super kul! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback