suck suck suck

Vad hände?
Helt plötsligt, från ingenstans, blev jag verkligen down. Vet inte varför, men känner mig nedstämd... ja, nästan sur/arg. Varför?

Kanske beror på att jag inte har gjort någonting denna helg...

Mac och jag firade de fem åren i fredags kväll med god mat, champagne, kex, brieost och vindruvor. Det var mysigt. Och jag fick vackra blommor av honom! Åh, vad söt han är! =)  Tre stora mörkröda rosor och, som han uttryckte det, "lite vitt krafs". Super vacker buckett!

Annars har jag inte gjort ett dugg. Bara varit hemma och legat framför TVn/suttit framför datorn. Känns yber tråkigt just nu.... vissa helger är det skööööönt, men nu känns det bara trist. Beror säkerligen på att jag inte har något i skolan än så länge.... Nästa föreläsning är inte förrän på onsdag. Men på torsdag har jag kursstarter för tre kurser, hoppas på lite mer action efter det!

Jag klarar inte av att bara gå hemma och inte göra någonting. Det går bra ett par dagar, ja.. är till och med skönt i ett par dagar. Men sen blir det bara trist trist trist.. Är själv hela tiden och katterna är en riktiga latkorvar om ligger och sover hela tiden, inte mycket till sällskap det inte. Mac är i skolan hela dagarna, de har helt sjukt mycket att göra nu. Stackarn!

I morgon ska jag i alla fall köpa ett träningskort, ÄNTLIGEN! Ska bli jätte skönt att komma igång igen. Känner mig trött hela tiden, men det ska det bli ändring på nu igen =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, kanske känns lite bättre efter det.....?
I hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback