dagens

Outfit: gråmelerade träningsbrallor (H&M, L.O.G.G), lila linne (JC). Men snart ska jag stassa om till bajkajni!
Plats: Kga.

Gjort: sovit.
Planer för resten av dagen: plugga mekanik (verkligen på tiden att börja nu!!), sola, fixa käk till familjen.

I morgon: UPPSALA!!!!!!!!!!!!

Lyssnar på: kråkor som kraxar utanför fönstret.

Läser: ingen än så länge. lär sitta med näsan i mekanikboken hela dagen.....

Humör: sjuk, men glad!

Äter: frukost, lunch, middag.

Dricker: vatten, mjölk, cocacola.


Kommentarer
Postat av: Kristin K

Hoppas du får det roligt i Uppsala imorgon. Jag och Johan skulle också egentligen ha kommit dit men jag är sjuk så vi blir kvar här i sthlm. Himla synd tycker jag, skulle ha varit kul att träffa alla, men men, inge kul om man inte är frisk.
Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback