dags för en lista igen

Nämn något som gjorde dig glad igår: att en person sa sanningen till mig. fast det var om en jobbig sak!
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? hostade.
Det sista du sa högt? "jag vill sjukanmäla mig idag"
Det senaste någon sa till dig: "hur mår du?"
Vad har du druckit idag? ett glas multivitamin-juice.
Vad var det senaste du åt? ett digestive kex.
Vad var det senaste du köpte? zoo godis på jobbet idag. mums!
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit.
Vad är det för väder hos dig nu? svårt att se för persiennerna är nerdragna....
Godaste glassmaken? vanilj!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? tror, jag vet ;-)
Sover du tungt? inte direkt.
Drömmer du mardrömmar? jo, det händer. speciellt under stressiga perioder i livet.
Trivs du med ditt jobb? kan jag väl inte påstå.
Favoritklädsel? jeans och t-shirt.
Favoritlåt just nu? Vanessa - Who's to say
Vad ser du om du tittar till höger? ett fönster med neddragna persienner.
Vad gör dig glad just nu? att träffa mina vänner mycket i sommar!
Vad ska du göra härnäst? krypa ner under täcket och vila en timme eller två.
Höger eller vänsterhänt? höger.
Humör just nu? sjuk, men ganska glad ändå!
Favoritgodis? det mesta som är lite surt.
Kläder just nu? världens största bralls från karlskoga kulturskola, bikini överdel..thats it
Sommarplaner? jobba, umgås med nära&kära, försöka slappna av så mycket som möjligt, tentaplugga.
Hur många kuddar sover du med? två.
Spelar du något instrument? spelade fiol, men det gör jag inte längre.
Morgon eller nattmänniska? kväll, I say.
Vad är viktigast för dig? min familj, mig själv, mina vänner, moder natur!
Är du kittlig? ibland.
Snarkar du? nej, snackar dock en del i sömnen. hihi!
Stjärntecken? firre.
Äckligaste insekten? vet inte. är inte så känslig...
Stökigt eller välstädat? ser alltid till att de är fräscht om jag får besök, men annars är de rätt skönt o va lite slarvig :-D
Längtar du mest efter just nu? fint väder, klara tentorna i augusti, till att få resa- komma iväg o se världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback