fishing chick

varit på fisketur med mamma, pappa och slalomklubben.
riktigt nice!
själv fick jag dock bara bottennapp samt ett tiotal näckrosor.
men jag är nöjd ändå.
hade liksom inte förväntat mig något annat! ;-)

min moder är typ den roligaste jag sett fiska någonsin, I believe.
hoho.
fick mig ett par goda skratt!
det bästa var när hon fastnade med betet i en tall...
höll på att kissa på mig tror jag!
eller ja.
typ iaf.

var ett par stackare som drattade i också.
höhö.
det var också roligt!

tänk att man kan ha så kul en kväll vid älgtjärn...... ;-D


ska snacka med en nisse som är med i KSLK och försöka få fixa mitt exjobb hos honom och hans företag.
det vore så grymt!!!!
pappa och jag ska åka till honom på fredag och snacka.
håll tummarna folks!!!



nighting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback