första juli

idag mår jag konstigt.
typ helt yr och mår illa, mycket märkligt.
jag trodde det var lågt blodsocker, men nu vet jag inte längre....

hoppas det går över tills i morgon, då ska jag jobba!
och då kan jag inte må såhär...
usch.


igår hade vi kalas för syster som fyller 20 år på tisdag!
åkte gokart (som egentligen var min morbrors 50års present) och sedan grill här hemma på kvällen.
det var nice.
hon fick ett efva attling halsband av mig (och mamma o pappa).


gokart ja.
fy fabian vad kul det var!!!
det kan jag verkligen rekommendera ALLA att göra.
gammal som ung!
förbannat kul.
I like speed.

på kvällen blev det en trevlig biltur... =)


måste fortsätta städa mitt rum nu, innan mamma får krupp.
inte så lätt att göra det när man känner sig som en ragglande alkis så fort man ställer sig upp och går.
hallå?!
men bara att bita i...
vila sedan.



kanske hjälper med godis mot illamående och yrsel? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback