fredag

jihaa!
idag är det fredag och det betyder sista arbetsdagen för denna veckan!
otroligt skönt måste jag säga.
dock har vi haft lite saker att göra denna veckan, och då går ju tiden väldigt mycket snabbare!
konstigt?! ;-)


morgondagen skulle ha spenderats i Göteborg.
tyvärr så har planerna ändrats så nu vet jag inte vad som händer...
kanske Karlstad?
kanske utgång i Örebro med jobbarkompisar? (bättre nästa helg kanske? hm....)
jaja.
det lär visa sig.
något ska jag göra iaf! :-D

till veckan ska jag in till Örran iaf.
kanske mer än en gång.
blir fika och bio iaf.
förhoppningsvis en shoppingtur också!
det kliar i shoppingnerven ;-)



och jag höll ju på att glömma!
den svenska sommaren är ju förjävla härlig i år alltså..
mycket viktigt att nämna!
regn regn regn..
hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback