gloomy sunday

trist trist trist.

en typisk söndag är vad det är idag.
regnigt och långtråkigt.

och i morgon är det måndag och jobb igen.
suck.

ja, för fan vad positiv jag är dag! ;-)
hehe.


Jamas tog en fågelunge imorse, så var lite kallabalik här.
typ det som har hänt idag.
jo rå, så att de....



kan berätta att jag klippte mig i fredags.
blev bra!
men hade nog velat ha det ännu lite kortare.....
men kanske får bli nästa gång! =)



jag är fortfarande förbannad.
förstår inte riktigt hur folk orkar hålla på...
men finns ändå inget jag kan göra åt saken.
får väl inse att det bara är att gilla läget.
men jag är iaf arg!
(grrr)


nu ska jag åka och lämna tillbaka gårdagens film.
och kanske hyra en till?
riktigt film-tittar-väder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback