jag = vanlig

Jag har en :

[X] mamma

[X] pappa

[  ] styvmamma

[  ] styvpappa

[  ] styvsyskon

[  ] bror

[X] syster

[  ] brorson

[  ] systerdotter

[  ] systerson 

[X] mobiltelefon

[X] eget badrum

[X] eget rum (min lgh kan nog kallas för rum, 29kvm)

[  ] swimmingpool

[  ] hot tub/bubbelpool

[  ] gästrum

[X] dator

[X] TV

TOTAL : 8

 

[X] säng större än normalt (minst 1 m bred)

[X] mer än 4 par skor

[X] solglasögon

[X] klocka

[  ] mp3spelare/ipod

[  ] ett fungerande PS2

[  ] Nintendo Wii

[  ] xbox som funkar

[  ] nintendo 64 som funkar

[  ] gameboy/advance

[  ] gamecube

[  ] nintendo ds

TOTAL : 4

 

[ ] pokerbord

[ ] basketkorg

[ ] hockeyspel

[ ] biljadbord

[ ] fooseball (fotbollsspel)

TOTAL : 0

 

[X] Nattduksbord

[  ] Stereo på rummet

[  ] CD spelare

[  ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE

[  ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort

TOTAL: 1

 

[X] Jobb/sommarjobb

[X] Shoppar minst en gång i veckan

[X] har dyr parfym

[X] AIM/MSN

[X] Kamera/video kamera

[  ] Telefon (jag har bara mobil och det har jag redan kryssat i en gång)

TOTAL: 5

 

[X] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling

[  ] Gitarr/trummor/basgitarr

[  ] Piano/Keyboard

[  ] något annat instrument

[X] varit på en kryssning

[X] rest utomlands

[  ] haft en personlig tränare

[X] dyra smycken

[  ] träffat en kändis

TOTAL: 4

 

[X] Platt/locktång

[  ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll

[  ] har 1000 spänn på dig just nu

[X] kreditkort, debetkort eller bankkort

[X] rest i Europa

[  ] Varit på Hawaii

[  ] Varit i USA

[  ] Varit i Asien

[  ] Varit i Australien

[  ] Varit i Afrika

[  ] Varit i Sydamerika

TOTAL: 3

 

[X] Föräldrarna har bil

[  ] Jet ski/båt

[  ] Husbil/vagn

[X] Jag har en bil

TOTAL: 2

 

[X] Hemmagjord mat nästan varje dag

[  ] Suttit limo

[  ] suttit i en helikopter

[  ] äger en videokamera

[X] egen laptop

[  ] egen dator (är inte laptop en dator... hm. får fundera lite på det där.... *ironi*)

TOTAL: 2

 

ALLT SOM ALLT: 27 poäng

 

 

1-23 = Ghetto-kid

24-33 = Vanlig

34-40 = Bortskämd brat

41+ = Överklass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback