kalajsande

mycket kalas nu.
för syster lilla.
idag fyller hon 20 stora år.

vi har nyss käkat kinamat här och snart blir det tårta.
jag hoppas dock att de väntar ett tag med den, för jag är proppis!
jordgubbstårta är farligt gott.


JAG KLARADE MIN TENTA I METALLER OCH POLYMERER!!!!!!!!!!
jag är så himla glad! =)
ska fira den någon dag...
på fredag kanske?


jag är smått lycklig igen!
allt känns så bra på vissa plan =)
det glädjer mig så!


på fredag ska jag klippa mig!
frågan är bara hur?!
lite svårt att bestämma mig...
lutar åt kortare.
inte kort.
men kortare.
typ till axlarna.
kul med förändring! =)
den behövs känner jag.



har mycket kul att se fram emot.
fest i Uppsala 21 juli.
Göteborg 28 juli
Kräftskiva i början av augusti
Kryssning?
Annan semester?
Islandshäst?

hoho.
mycket planer här.
synd att man har så lite money som fattig student! :-/
men pengarna är inte det viktiga egentligen..
att HA KUL och MÅ BRA är tusen gånger viktigare.


jag har kommit till insikt om vissa saker som tyngt mig.
det är BRA(!!!!!!!) att göra sig av med dem.
bättre att fokusera på det som gör en glad och får en att må bra.
jag försöker.
och blir allt bättre på det! =)



nu blire tårta! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback