ledsen och sjuk

jaha.
inget Uppsala för mig i helgen.
förjävla tråkigt!

sjuk är jag.
och det envisas med att sitta i..
typiskt när man längtat och sett fram emot något.
gör mig ledsen :-(
skulle ju bli så kul att åka upp och se hur de har det där uppe..... *buhu*

får försöka pallra mig dit någon helg i höst!
tänker man så så känns det iaf LITE bättre...  :-)


jag glädjer mig åt att det är fint väder ute!
ska försöka ta mig ut till en solstol snart....
svårt att andas genom snoken, men vad tusan.
något måste man ju göra... blir galen av att ligga i sängen och stirra i taket.
väldigt ospännande!


Mami var och köpte godis till mig.
samt vitaminer, halstabletter, nässpray och hosttabletter från apoteket.
nu tusan borde jag bli frisk iaf!!



later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback