moln ur öronen

ja.
det skulle man nästan kunna tro att jag har.
sådär som de får på tecknad film när de blir tokigt arga.
så känner jag mig!
gah.


tränat, lunchat och jobbat idag.
shit vad roligt folk jag jobbar med alltså!
skrattade så jag fick ont i magen idag... =)
mitt i allt det arga, hihi.
tokigt.
men BRA!

"på transcom har vi korgar som physalis-frukten ligger i på huvudet"
jo, man tackar jag.
hehe ;-)


nu ska jag snart åka och hämta mor hos väninna.
efter det blir det bingen med min S.K. "kvinnor-kan-bok" ;-)
som inte alls är någon kvinnor-kan-bok egentligen, utan en förbannat bra bok som heter:
"de 10 dummaste misstagen klyftiga personer gör och hur man undviker dem"
(Arthur Freeman och Rose DeWolf)
LÄS!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback