one way or another

känner mig ilsken.
känns som jag slits mellan fram och tillbaka-känslor hela tiden.
jag är trött på det.
gör mig tokig snart!
usch.

går inte att logga in på studera.nu och se om man kommit in på sina kurser till hösten.
how lovely.
det vore ju en smula trevligt att veta hur det ska bli.
men ja.
antar att jag får ge mig till tåls.
hur svårt det än må vara ;-)


jag är även trött på REGN REGN REGN.
mysigt, javisst.
men hur kul är det i längden?!
finns inte mycket man kan göra....
i alla fall inte utomhus.
sol, danke?


jag har världens träningsvärk också.
det är nice! =)
skönt att känna att man har gjort något vettigt!


nu ska jag genomföra en inte allt för rolig konversation.
samt göra mig i ordning.
för kl. 12.30 ska jag bli bjuden på lunch av Elin! =)


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback