ont i bonken

jag är fortfarande ledsen.
så himla typisk otur att bli sjuk när man planerat något!
tänker på hur kul de har det där uppe nu....
på allt jag missar.
VILL INTE VARA SJUK!!!!!!!!!!!!!
aja.
finns inte mycket att göra åt saken.
men jag är iaf ledsen i ögat.
så det så.


har fått huvudvärk också.
how lovely.
beror kanske på att jag pluggade lite mekanik.
sånt kan ju ge vem som helst huvudvärk, hehe.


när man är sjuk så FÅR man klaga! ;-)
så nu ska jag fortsätta mitt vilande.
i morgon ska jag vara frisk!
hade ju tänkt mig inte till Karlstad en sväng då....
får se om jag orkar.
but I hope so!

jag MÅSTE se "Pay it forward" kl. 21.00 på TV3 i morgon.
icke att förglömma!
en av de bästa filmerna som finns.
grym grym grym.


later, folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback