saturday

att vakna till sol och fågelkvitter utanför fönstret är underbart.
det gjorde jag idag.

ändå är jag ledsen och arg.
jag vill inte mer nu.
vet inte ens om jag orkar prata.
som det känns just nu vill jag bara vara ifred.
det räcker nu.


ska snart bege mig upp på stan för att införskaffa lite hårfärg samt ett halsband/armband.
och min kan-inte-leva-utan-kräm.
sen ska jag nog göra en insats och måla min och systers gamla lekerstuga.
och ikväll ska jag träffa tre av mina babes.
blir grill och sen antagligen utgång.
jag glädjer mig så!



tänk om man bara kunde koppla bort det som tynger en.
tänk om man inte hade några känslor.
tänk om man bara kunde glömma.

jag ska försöka ha roligt resten av sommaren nu!


nästkommande tre helger är planerade.
KUL!!!!!!!!!
nästa helg drar jag på party i Uppsala!
helgen efter det åker jag och B till Göteborg.
och helgen efter det ska jag till Karlstad och parta.
nice.


vettja hur kvällens outfit ska se ut?
hm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback