solen kikar fram

mysko väder idag.
sol.
hällregn.
sol.
moln.
sol.
sol.
sol.
sol.

det är nice att solen kikar fram.
det behövde vi verkligen nu! :-)
jag har haft shorts med leggings under idag.
minns inte när jag inte hade jeans på mig senast....
var verkligen på tiden!

har hört att det ska bli fint väder i helgen också.
me like!
blir grill med babesen på lördag.
sedan kanske vi ska svänga våra lurviga på statt.
hehe.
man får ta det för vad det är..
statt alltså.


fick sluta tidigare på jobbet idag.
fanns inget att göra.
så sjukt trist.
lite dåligt att jag inte får betalt ändå, men det struntar jag i.
för jag orkade inte sitta i tre timmar idag igen och inte ha NÅGONTING att göra.
så sjukt trist...
money är inte allt i min värld.
finns viktigare saker.
så att säga.



sitter och kikar på höstkläder för tillfället.
men var inte så kul.
känns som det är lite väl tidigt för det....
lite mer lagomt när jag och B ska till GBG den 28 juli ;-D




STORT GRATTIS TILL SYSTER SOM KOM IN PÅ SIN UTBILDNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så himla roligt!
och jag är så glad för din skull!!
*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback